Thursday, June 19, 2014

Hädas suhtlemisega

Mul on tunne, et ma vajan professionaalset abi, et õppida taas normaalselt suhtlema. Ma tõesti olen alati arvanud, et ma olen erakordselt viisakas, empaatiline, delikaatne, tolerantne jne. Arvan praegugi - ma ei nimeta inimesi halbade nimedega, ma ei ütle, et nende arvamus on vale puhtalt selle pärast, et mina arvan teisiti, ma ei karju inimeste peale. On igasuguseid asju, mida ma ei tee. Ma hoopis naeratan, kasutan sõnu "tere", "aitäh", "erivajadustega", "ma saan aru", "sul on õigus niiviisi arvata" jne.

Aga praegu on mul tunne, et võibolla hr H-l on siiski õigus, kui ta ütleb, et tegelikult ei ole ma üldse nii leebe, vaid käitun üsna tihti väga heidutavalt. Okei, mul on mõned asjad, mida ma ei salli. Üldiselt on need seotud situatsioonidega, kus keegi tungib minu ruumi, hakkab seal midagi korraldama ega saa üldse aru, et nii lihtsalt ei tehta. Aga üldiselt hoian ma nagunii distantsi, nii et inimesed ei kipu mu isiklikku ruumi väga sisse sõitma.

Ja nüüd olen ma hädas ühe kolleegiga. See tõsiselt vaevab mind, sest seis on praegu sealmaal, et isegi kui ta ütleb: "Kehv ilm täna." Vastan mina talle midagi sellist:

Ja nii see jälle läheb.

Häbi on nii lapsikult käituda, aga see kõik juhtub enne, kui ma üldse mõelda jõuan.

No comments:

Post a Comment