Thursday, July 2, 2015

Värvilised läätsed vol 2

Aprillis jagasin siin oma kogemusi värviliste läätsedega, kusjuures olen lõpetanud oma postituse mõtisklusega, kas katsetada pruunidega või veel mõne sinise tooniga... ja nende mõtiskluste tulemusena tellisin endale sellised läätsed :D



Tooteinfol olev pilt siis selline, minu omad olid Jade Green. Ütleme nii, et kui mu esimesed sinised tekitasid olukorra, kus inimesed kaotasid minuga rääkides hetkeks mõttelõnga, siis nende läätsedega jäid nad lõplikult vait. Igaveseks :D Igapäevaseks kandmiseks ma neid ei soovitaks, sest nad polnud mitte jõhkralt värvilised, vaid ka eriti tehislikult värvilised. Teiseks tekkis nendega mingi kummaline 3D efekt - pupill oleks olnud nagu sügava toru sees, mis muutis pilgu veel umbes kümme korda veidramaks.

Vähemalt sain ma rohelised silmad, mis tõepoolest olid ka rohelised. Nii nagu nende soovidega ikka on, need kipuvad täide minema, aga kas me siis ka rahul oleme....


Pärast sellist mõneti traumaatilist kogemust otsustasin rohelise teemale joone alla tõmmata ja siiski sinise tooniga edasi minna. Seekordseks valikuks ostusid ColourVUE BigEyes toon Cool Blue , mis minu silmas olid sellised:

Ja need on läätsed, millega ma lõpuks tõesti rahul olen :D Nad on päriselt sinised (eeee, pildi peal nii hästi polegi näha, aga tegelikult on küll), aga mitte nii karjuval moel nagu mu esimesed sinised (mis olid siiski ka lahedad), samas pole nad nii tagasihoidlikud, nagu olid rohelised nr 2. Nad on silmas täpselt nii loomulikud (ja kaunid), et Prahas küsis üks prl Lumivalgekese sõber (with benefits?), miks preilil pole selliseid silmi nagu minul, kui me sugulased oleme.

Ainus, mis nende läätsede puhul kummaline on, on see, et mul on kohati raskusi nende silma saamisega, ei teki seda n-ö vaakumiplumpsu. Ükskord panin ma vasakut läätse reaalselt pool tundi silma, mis ei ole minu kogemuste juures normaalne. Üldjuhul käituvad nad siiski viisakalt, kandes on mugavad, peeglisse vaadates on tore pilt vastu vaatamas :)

Ma nüüd natuke aega jään neile vist truuks. Kuni tahan jälle midagi särtsakamat ;)

8 comments:

  1. Kas sa oled kindel, et neil on kumerus õige?

    Ja iga mudel ei sobigi iga silmaga. Ma kunagi proovisin Tallinna Optikas nende läätsi. Küll nad otsisid mulle sobivat mudelit, mõõtsid mu silmi nii- ja naapidi, tellisid Soomest mingeid prooviläätsi jne, aga ei leidnudki mugavat läätse. Olen endiselt Acuvue (johnson & johnson) peal.

    Muide, kus on kleidifoto postitus? Ma kuidagi ei leia üles.

    Kaur (läätsekandja igiammustest aegadest, silmad umbes -13)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Numbri järgi okei. Ja üldjuhul käituvad nad viisakalt, lihtsalt hästi pehmed on, ei hoia tugevat vormi.

      Kleidifoto postitus tuleb. Prl Lumivalgeke lubas, et teeb pildid ära oma aparaadiga, mis "pole nii badass kui mõnel teisel", aga tal olevat ka "rohkem skilli" kui mõnel teise (ingliskeelne haridus, eksole :D). Mul pole siiani lihtsalt poseerimistuju olnud

      Delete
  2. kuulge, rääkige, kas läätsi saab ka selline inimene kanda, kellel üldiselt iga väikese asja peale silmad vett jooksma hakkavad? (tähendab, mina, silmad umbes nagu Kauril, st prillid on -11, aga ma ei näe nendega päris sama hästi nagu korraliku nägemisega inimene ilma).

    ReplyDelete
  3. Mine arstile, küll see nõustab.

    "Silmad jooksevad vett" võiks olla mingi allergia?

    Minu arst ütleb, et kusagil -8 kandis on piir, kus prillid vs läätsed valik hakkab elu kvaliteeti mõjutama. Et prillid ei korrigeeri piisavalt ja sa ei ela nagu normaalne inimene. Läätsed toovad su tagasi standardsete inimeste sekka, kes saavad teha kõike ilma mõtlemata "kas ma ikka näen selle jaoks piisavalt hästi".

    ReplyDelete
  4. Oooo, te saate siis maailma ikka kahel täiesti erineval moel vaadata, ma oma miinus viiega olen nagu kotkas.

    Sa, nodsu, võid alustuseks katsetada ühepäevastega, kuigi kõigepealt pead nagunii silmaarstiga rääkima, kumeruse asjus juba. Mul endal on hästi head läätsekandmissilmad, rahulikud.

    ReplyDelete
  5. mnjah, mul jooksevad praegugi vett, ilma läätsedeta, ilma värvimata, ma ei teagi, kas midagi kahtlast õitseb või lihtsalt avaldab magamatus mõju. küllap jah mingi allergia, mul on paljude tolmavate asjade vastu allergia (raamatutolmu ja kangatolmu olen ise välja raalinud, sest see on hästi ilmne, kui ma minut pärast vana raamatu avamist või riidekapis tustimist aevastama hakkan, mõni õietolm vbla mõjub ka, õnneks mitte kõik) ja tundub, et ka enamiku kosmeetika vastu, sest ma pean nt päikesekaitse valima selle järgi, et kindlasti ei lõhnaks millegi järgi ja poes ei saa kodukeemia riiuli vahelt õieti läbigi minna.

    a prillid mõnevõrra isegi kaitsevad selle eest, kui just väga kaua kahtlases keskkonnas viibima ei pea. pisaraohtlikus atmosfääris on märgatav vahe, kas prillid on ees või mitte. ma tean, et uskumatu.

    teine asi, mille vastu prillid head on, on külm (ka see paneb mul silmad vett jooksma ja selleks pole isegi miinuskraade vaja, piisab, kui on alla pluss kümnene tuul).

    a kõige tänulikum olin ma prillidele siis, kui pannilt praerasva näkku pritsis; silma all, seal kohas, kus prilliserv ära lõpeb, on siiani arm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sellega, et ei näe, harjub muidugi ka ära. ma tantsin pidevalt ilma prillideta, mingit probleemi ei ole. tänavaületamine oleks muidugi iseasi.

      Delete
    2. a vbla kunagi julgen ühepäevastega katsetada, kuigi see tundub väga õudne.

      Delete