Saturday, July 11, 2015

Nõks - kuidas vältida bussis iiveldust

Kuna ma käisin Tartus bussiga, tuli mul meelde üks nõks, mida õpetas meile prl Lumivalgeke.

Asi on selles, et mul läheb bussiga sõites süda alati pahaks. Autos tagaistmel läheb ka. Ja Lõuna-Eestis läheb ees kõrvalistmel ka :D Mis teha, labiilne keskkõrv.

Prl Lumivalgeke sõitis viimasel kolmel aastal päris palju bussiga, sest kõige odavam variant Eestist Tšehhi ongi bussiga läbi Euroopa. Buss on eelisolukorras ka inimeste jaoks, kes kaks korda aastas reisivad koos oma elamisega, mis pahatihti ei kipu 20-kilosesse kohvrisse ära mahtuma.

Nii et korralike kogemustega bussireisija soovitus on - võta kingad jalast :D

Kui sul sama labiilne keskkõrv nagu minul, tuleb ka sokid ära võtta.

Ja nii tobe kui see ka tundub, see töötab!

2 comments:

  1. ma võtan alati kingad jalast, aga sellest ei pruugi piisata, kui bussis mingi kahtlane kütuseving on.

    aga ma ei tea, kas platseeboefekti pärast või muidu, aga mul aitab kummikommide närimine. vbla mälumisliigutus mõjub kõrvadele. sel juhul aitaks ka näts, aga näts, millest midagi kõhtu ei jõua, ärritab magu, mis ei ole bussiiiveldaja puhul kuigi kaval asi, millega riskida.

    võimalik, et need ingveritabletid, mida tuleb hunnik _enne_ sõitu ära süüa, aitab ka, aga nende mõju ei tunne nii vahetult kui kummikommide närimist.

    ReplyDelete
  2. Kütusevingu vastu ei aita miski -.-

    A sa proovi sokid ka ära võtta :D Sest ma olen ise ka muidu seda tüüpi, et jalanõud lükkan enam-vähem alati jalast, aga sokkide äravõtmise peale pole tulnud. Ja ausalt, minnes läks iiveldus üle, tagasiteel üldse ei tekkinud.

    Muidugi võis see ka puhas usk olla :D

    Mind kusjuures natuke aitab gaasiliste jookide joomine. Kui gaas välja tuleb, siis tuleb natuke iiveldust ka välja, nii veidralt kui see ka ei kõlaks.

    ReplyDelete