Saturday, November 8, 2014

Mida teha Brüsselis?

Novembri lõpus olen ma kolm päeva Brüsselis. Neist ühe sisustab ära Marju Lauristin, aga ülejäänu aja oleme vabapidamisel. 

Elu on siiani olnud täpselt selline, et olen suutnud komplekteerida grupi ja organiseerida transpordi lennukile ja tagasi. Aga vaatamisväärsuste osa on täiesti läbi töötamata. Noh, pissivat poissi peaks vist vaatama minema, aga nii põnev see vist siiski pole, et kaks päeva jõllitada.

Surfasin siis täna natuke netis ringi ja leidsin sellise koha BRUSSELS GREETERS. Tundus lahe, aga ma ei saanud ennast ära registreerida, sest ma ei tea veel meie hotelli aadressi :D Aga mõte sellest, et keegi kohalik, kes armastab oma kodulinna, näitab meile selle koha mõnusamaid paiku, tundub vahva. 

Magritte Museum meelitab mind, aga ma natuke kahtlen, kas ka teisi. Ja ma ei lähe päris lõbureisile, nii et pean natuke mõtlema sellele, mida teised tahavad. 

Õlut soovitatakse ka Brüsselis juua, aga johtuvalt grupiliikmetest võib mul tekkida teatav eetiline dilemma :D

Ja muud esimene kiire otsing ei andnudki. Mul läks meelest täna raamatukogust läbi käia, et mõni reisijuht võtta, aga peaks vist siiski seda ka tegema. 


4 comments:

  1. Pissiva poisi vaatamine võtab tõesti vähe aega. Soovitaks pigem tõesti kedagi kohalikku, kes gruppi juhiks ja ringi veaks. Küllap ka Marju teile vaatamisväärsuste osas omad soovitused annab :)

    Õllet soovitan ikkagi juua. Mina joon seal alati krisiõlut Kriek. See on nii mõnus ja hea. Nisuõllede armastajale soovitan teist enda suurimat lemmikut maailmas - Hoegaarden. Seda serveeritakse nii, et külmikust võetakse härmas klaas, lastakse kraanist õlu sisse ja suure noaga lüüakse läraki vaht pealt. Õudne plätserdamine neil seal see õlle serveerimine, aga mõnus ja mahe on Hoegaarden küll.

    Mingeid ägedaid pubisid ja baare ja restorane ma kahjuks soovitada ei oska, kuna ei tea, paljud seal enam vanal kujul eksisteerivad. Kui rahvas soovib, võiksite ühel päeval üldsegi linnast välja sõita, kas või näiteks Antwerpenisse. Mina käisin seal viimasel visiidil Rubensi majamuuseumis ja mulle seal väga meeldis.

    ReplyDelete
  2. Aitäh kogemust jagamast! Kindlasti võtan mõned kirsiõlled :)

    ReplyDelete
  3. Pissiva poisi lähistel on ka Pissiv tüdruk (mida vist belglased häbenevad ja on ta ära peitnud, et jumala eest silma all ei oleks). Mul võttis kaks Brüsseli reisi aega, et üle leida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meil oli kohalik tüüp kaasas, nii et nägime ära. Suht veider kuju :D

      Delete