Wednesday, October 10, 2012

Nüüd ma tean, kes ma olen

Ma pean selle loo ka ikka ära kirjutama tänasest päevast. Pärineb pr I suust.

Lugu siis selline:
mul oli täna planeeritud üks väga vähestest arvutiklassitundidest, ma üldiselt olen õppinud neist loobuma. Aga tänaseks olin siis korralikult broneerinud ja puha, aga kui enne tunni algust igaks juhuks pea klassi ukse vahelt sisse pistsin, istusid seal mingid tegelased nagu miškad ja polnud üldse seda nägu, et nad sealt ära kavatseksid minna. Uurimise peale selgus, et nad oleksid seal pr I-ga, kes tõepoolest pole kuigi agar broneerija. Igatahes said miškad aru, et nad peavad ära minema ja läksidki.
Aga nad olid pr I-le siiski kurtma läinud, et "neid visati arvutiklassist välja." Mille peale pr I tahtis muidugi teada, kes seda tegi. Miškadel pole aimugi, mis mu nimi on, nõnda üritasid siis selgitada, et "noh, see gootitšikk."

Jaa, sellist iseloomustust pole ma varem saanudki.

2 comments: