Tuesday, October 30, 2012

Blogi statsi juures on kõige toredam see, et saab näha, millised on kõige populaarsemad otsisõnad, mille kaudu on minuni jõutud. Muhelema paneb mind näiteks see, et otsisõnade tipus troonib juba väga kaua aega sõna "kasvuhoone". No anna minna, suur rohenäpp nagu ma olen :D Või siis väljend "nõmme kalju tüdrukud". No ei tunne selliseid, tee mis tahad. Kuigi tundub, et nad on päris populaarsed tegelased. Aja jooksul on läbi jooksnud ka igasugust porri, millest ma ausalt kirjutanud ei ole, aga kahjuks ma enam ei mäleta neid.

Tegelikult tahtsin täna siia kirja panna ka fakti, et ma ei saa aru, miks räägitakse, et Maximas on kehv teenindus. No ei ole ju! Minu kodupood on Maxima ja seal on täiesti fantastiliselt toredad müüjad! Et kui keegi peaks kunagi guugeldama Maxima teenindust, siis oleks olemas ka positiivne arvamus selle kohta.

Elu on mul ikka samasugune, käin tööl ja ... Eesti keele rühma tuleb alates homsest ka meie hiina keele õpetaja, mis on pisut hirmutav, kuigi ma saan aru, et tegelikult peaks minu olukord mõnevõrra lebomaks muutuma. Ma lihtsalt ei taha muutusi :D

Cosmopolitani lugesin ka. Sain teada, et maailma kõige pikem peenis on oma parimas vormis olles 34,5 cm pikk. Selle peale hakkas mul imelik. Lugemine tasub ikka ära, silmaring laieneb ja ....

No comments:

Post a Comment