Monday, August 20, 2012

Tänahommikune Facebooki-tuur tõstatas taas teema, mis vahepeal enam nii aktuaalne polnud. Nimelt saan ma netist liiga palju informatsiooni, mida ma EI TAHA saada. Siinkohal esitan väikese manifesti:

"Kallid alaealised, tegelikkult ei ole teie joogi, seksi ja ropendamisjutud ÜLDSE LAHEDAD. Päriselt ka. Need on häirivad, tekitavad teataval hulgal vastikust ja muudavad mind kurvaks. Tõsiselt. Kui te tõesti tahate omavahel sellisel kombel suhelda ja endast sellist kuvandit luua, siis palun tehke seda omavahel, kinnistes kohtades. Jah, ma tean, et noored tarbivad alkoholi (palun pidage ainult meeles, et tüdrukud ei tee seda üksi võõraste meeste seltskonnas. Ja sõbrad hoiavad üksteisel silma peal ja vajadusel kutsuvadki kiirabi, mitte ei lase argpükslikult jalga) ja astuvad vahekorda (kondoomiga, eksole). Aga tõesti, ma ei taha, et see info kargab mulle varahommikul näkku. "

Tänan tähelepanu eest.

No comments:

Post a Comment