Thursday, August 2, 2012

Räme serbohorvaadikeelne sõim

Kui ma oleksin eile netti jõudnud, siis oleks "serbohorvaadi sõimu" asemel PÄRISELT sõim. Eesti-, vene- ja inglisekeelne. Rohkemates keeltes ma sõimata ei oska. Aga öö andis arutust ja nüüd mõtlen lihtsalt, et paneks pommi alla Sellele Linnale, ei midagi isiklikku enam. Krt ma ei ela ju Itaalias või Hispaanias või Kreekas, jumal küll, mul on kogu aeg külm, ilmselgelt elan ma täiesti põhjamaal. Miks siis eeldatakse, et linnavalitsus võib mingisugune poolteist kuud lihtsalt .... puhata? Ma lähen ja keedan parem mõned nõiajoogid närvide rahustuseks. Kahju, et ka teise aasta õpilased ei saa segada midagi ohtlikumat kui Sleeping Draught, just seda, mida linnavalitsusel ilmselgelt vaja ei ole -.-

Btw, mu vanemad ostsid Kirby. Maailm on ikka nii ebaõiglane.


No comments:

Post a Comment