Monday, August 6, 2012

Bitch please

Käisin juuksuris. Tegelikult juba .... nädal (?) aega tagasi. Lokke tegemas. Ma ei hakka üldse kurtma selle üle, et esimest korda lokke tehes oli õhkkond juuksuris nii mõnus, pakuti kohvi ja šokolaadi, juuksed olid pärast lokkimist ilusad, pehmed, inglilokkide sarnased ja hoidsid ideaalselt ka ilma sättimata.
Sedapuhku oli kasutusel mingi teine vedelik, no ok, ei sobinud see minu juustega nii hästi. Kohvi ega teed ega ka šokolaadi ei pakutud. Tõeline probleem on aga selles, et PÄRAST lokkide tegemist kammis juuksur mu kiharad läbi, et neid lõigata. Selle tulemusena on mul peas soeng, mille saavutamine on kõige lihtsam nõnda, et teed endale tangidega vahvlilokid ja kammid need ära. Juuksur väitis, et tegi mulle "loomulikult mõjuvad lokid." No ma ei tea, kui loomulik on käia ringi, heinasaad peas. Põhimõtteliselt on nüüd nii, et soengut arvestades ei sobi mul kanda mitte kauneid pitsilisi beeže kleite, vaid kitsaid teksaseid, tenniseid ja T-särki kirjaga "Bitch please".

Well done, õpetaja R, well done.

2 comments:

  1. Olgem ausad, kui sul on lokid, siis sul ongi heinasaad peas. Saidki võimalikult loomuliku soengu.

    ReplyDelete
  2. Tegelt mulle hirmsasti meeldis mu eelmine, absoluutselt ebaloomulik soeng koos lokkidega, mis nägid lokkid moodi välja. Ma võin südame rahul loomulikkusest loobuda :D

    ReplyDelete