Friday, August 17, 2012

Et kogu mu elu liiga negatiivset ja hüsteerilist muljet ei jätaks, siis paar ilusat detaili ka minu elust. Ja see, et ma siinkohal asjadest kirjutan, näitab üksnes minu materialistlikku meelt, mitte seda, et mu elus poleks näiteks häid inmesi. Või häid raamatuid. Või mingeid muid vaimseid asju.
Aga siis - mulle meeldib:
a) mu kodu. Jah, nii uskumatu kui see ka poleks, mulle tõeliselt meeldib meie pisike korter. Mul pole muid sõnu, kui et see on lahe koht elamiseks. Mulle meeldib, et meil on aed, kus on pink, millel rahulikult istuda ja ei oskaks üldse arvata, et tegemist on linnaga. Mulle meeldib, et ma olen linnale/töökohale/lasteaiale/söögipoele nii lähedal, et auto kasutamine oleks lihtsat snoob.
b) mu jalgratas. Esiteks on ta lihtsalt nii ilus. Teiseks on rattaga äge sõita. Kolmandaks saab rattaga uskumatult kiiresti igale poole kohale. Pärast nädalast harjutamist olen ma juba valmis ka sõiduteel kruiisima. Vähemaltv tänavatel, kus pole liiklust.
c) teater. Jah, ostsin endale juba esimese teatripileti ja kavatsen täiega nautida. Etendus toimub küll alles septembri lõpus, aga mis sest. Ma olengi selline pika planeerimisega.
d) suured ketipoed. Jah, ma saan aru, et see kõlab imelikult, aga teate kui värskendav on lõpuks ometi süüa iga päev krõmpsu ja magusat Ukraina arbuusi, kui oled aastaid elanud paigas, kus peaaegu kõik värske kraam oli suht riskibisnes osta. Selle teemaga seostub tegelikult ka turg, mis mulle ka meeletult meeldib, kuigi ma sinna kuigi tihti ei jõua.
e) normaalne netiühendus. Kes mul varem külas on käinud, need saavad aru, milline rõõm see on.
f) see, et lehetellimisel on mõte sees, sest leht jõuab postkasti hommikul (s.t enne kui ma tööle lähen), mitte päeval (ehk ma saaks lugeda seda alles õhtul).

Nii et miskit ikka on, ma arvan, et midagi leiaks veel, aga hoidmaks stiili, ei hakka rohkem otsima :P

No comments:

Post a Comment