Saturday, April 14, 2012

Elu seaduspärasused

1. Iga kord, kui ma annan oma mp3 mängija avalikku kasutusse, et panna HEAD taustamussi, hakkavad kõlama just need lood, mis kuuluvad kausta "Meenutusi lapsepõlvest", s.t Backstreet Boys, Aqua või mõni muu tore bänd (need lood moodustavad 2% lugude üldarvust)
2. Iga kord, kui õppealajuhataja mu tundi ootamatult sisse astub, valitseb klassis haudvaikus, õpilased kirjutavad ja mina vaatan klassi range pilguga (selline olukord valitseb mu tundides umbes 5 % ajast)
3. Iga kord, kui ma mõtlen, et läheks pükstega tööle, avastan, et kõik mu kolm sokipaari on pesus.
4. Iga kord, kui me oleme Ruudiga hommikul graafikujärgselt toast välja saanud, on öösel julmalt külmetanud, nii et auto sulatamiseks kulub topelt aega.
jne jne jne

Mis on sinu "Iga kord, kui ..."?

2 comments:

  1. * Iga kord kui vaatan, et oh! olen sellel kuul nii hästi elanud, et saan raha kõrvale panna, tuleb mingi ootamatu jama ja ikka olen tagasi nullis. Või miinustes :D

    * Enamjaolt iga kord kui laiskuse tõttu mingi tegevuse edasi lükkan, siis hiljem selgub, et seda ei saagi enam teha (no näiteks veebruaris lükkasin pesu pesemist paar päeva edasi ja siis kui ennast kokku võtsin, oli vesi jääs :D)

    * Kui mulle keegi meeldib, siis on juba aimata, et asjast ei tule midagi välja. Ma ise paistan meeldivat inimestele, kes mu maailma oluliselt ei kõiguta.

    * Ja iga kord kui minu juhataja rühma tatsab, satub ta sellele ajale, kus olen last juba rahulikult 10 korda õigele teele juhatanud, ta on seda ignoreerinud ja siis kui häält tõstan, on kindel, et Krokodill on seljataga ja hakkab jagama oma põhjatust pedagoogilisest pagasist õpetussõnu :D

    Aga üldiselt laienevad kõik Murphy seadused ka minu elule ja peab lihtsalt õppima minna laskma - mõne asja vastu ei saa :D

    ReplyDelete
  2. Kurrja, see raha asi läks mul endal meelest ära kirja panna, see on ka raudpoltkindel asi :D (või peaks siin olema nuttev smailikas?)

    ReplyDelete