Monday, October 10, 2011

Ja lendamegi taas

Ühesõnaga....istun jällegi Tallinna Lennart Meri nimelises lennujaamas ja ootan kutset lennule. Suht veider lugu ausalt öeldes. Kui ma eelmisel korral siinsamas istudes ja kirjutades ei tahtnud välja arvutada, kui mitu aastat ma lennanud pole, siis sedapuhku tundub see arvutamine lihtsalt liiga keeruline, täisaastast on asi ju kaugel :D
Tsooni saamisega polnud probleeme, probleem oli enne, kui bussiga alles Tallinna poole sõitsin. Nimelt oli mul MAAILMA KÕIGE SUUREM pissihäda. No päriselt ka, ma arvasin, et ma suren selle kätte (põie lõhkemine või mis seal siis olla võib...). Mingitel kummalistel asjaoludel ei olnud selles bussis WC-d, ja sõit kestis kaks ja pool tundi. Ma arvan, et see lõpp oli mul elu kõige jubedam kakskümmend minutit. Ja nagu sellest vähe oleks, tormanud sisse lennujaama, metsik pilk silmis, nähes ainult ja ainult tualetimärke, jõudnud vetsu ukse taha....teatas mulle koristajatädi "sorri, klõust". Ma pidin kreepsu saama, oigasin ainult, millal ja siis tormasin juba alumisele korrusele. No lahe algus, ausalt.
Pardakaardi sain see-eest mõistlikult kätte, esimest korda elus kasutasin check-in masinat ja näib, et see on tõepoolest lihtne. Nii et äkki proovin Frankfurdis ka seda nalja, kui ma muidugi suudan oma piletilt tuvastada koodi. Sest bussipileti peal seda müstilist AMADEUST pole, millele peaks järgnema pealeistumiskood. Küsisin sellelt tütarlapselt ka, kes siin Tallinnas masina juures abiks oli, et millist tähejärjendit ma Frankfurdis kasutama peaks, aga ta hakkas hoopis itsitama, kui kuulis, et ma lähen edasi bussiga. Vähemalt sain kellegi tuju heaks teha :D
Aaa, oma vedelikud pidin ju ka ümber pakkima -.- Sest väljend "vedelikud tuleb panna kõik ühte läbipaistvasse ja triks-traks süsteemiga suletavasse kilekotti ja nende maht ei tohi ületada 1 liitrit" tähendab seda, et kilekoti maht ei tohi ületada 1 liitrit -.- No jumal nendega, ostsin endale siis selle pallikese, nõnda et mul on nüüd kaks kotikest, kel äkki vaja on, saan laenata :D
Muidu on vist kõik korras...ma arvan. Kuni Strasbourgini pole vist eriti mingit probleemi ka, seal hakkab muidugi nalja saama, sest ma kavatsen takso tellida. Seda muidugi puhtast ihnsusest :D, sest ma võiks bussi pealt varem ka maha minna ja kohe takso võtta, aga ma kavatsen sõita Hiltoni hotelli juurde ja sealt ennast kuidagi edasi smuugeldada.

Ja lõpetuseks: ei, mu kallid salapärsed lugejad, ma ei kavatse kirjutada, miks ma lähen Strasbourgi ja kuidas see nõnda läks, et ma sinna lähen. Seda eelkõige seetõttu, et see ongi üks paganama keeruline küsimus :D
Mõelgem siis häid mõtteid minu pihta.

No comments:

Post a Comment