Saturday, December 5, 2015

Kirjutamisväljakutse päev 4 ("Uute kohtade avastamine")

Sel aastal käisin esimest korda päris mitme kohas. Siinkohal siis väike nimekiri kohtadest, mis eredamalt meelde on jäänud.

Välismaised kohad
Praha linn. Ma ei osanud üldse aimatagi, et Praha on nii ilus ja põnev linn. See on koht, kuhu hea meelega läheksin veel kord. Mulle väga meeldis see kant, kus me ööbisime, Praha kesklinn, aga ka õlleaed ja burritod. See oli üks tore reis toredas seltskonnas.

Helsinki. Kuigi ma polnud päris esimest korda Soome pealinnas, polnud ma varem seal lihtsalt niisama ringi jalutanud. Samuti polnud ma kunagi sõitnud Helsinki metrooga ega külastanud sealset loomaaeda. Eriti tore oli see, et käisime seal kolmekesi.

Salacgriva. Kuiga ma ka seal olen varem käinud, on Positivusel piisavalt palju tegemist, et igal korral mõnd uut nurka avastada :)

Kodumaised kohad
Küttejõu. See on see barakkidega koht, kuhu mu vanaema küüditamise eest põgenes. Oma juurtega tutvumine on minu jaoks väga oluline.

Toompea. Ma ei mäleta, et keegi oleks minuga korralikult Toomapeal ringi jalutanud ja rääkinud neist majadest ja kohtadest. Ja kuigi ka sel korral ei käinud me väga pikalt ja põhjalikult, oli seda siiski rohkem kui minu varasema elu jooksul kokku.

Rottermanni kvartal. Ma ei olnud seal varem kunagi käinud, pole asja olnud. Lisaks Arhitektuurimuuseumilt suurepärane õppemäng linnaruumiga tutvumiseks.

Rakvere Spa. Minu maitse järgi kõige mõnusam tervisekeskus. Piisavalt palju möllamist, aga ka palju varainte saunatamiseks.

Kodulinsed kohad
Erinevad söögikohad. Meil on kolleegidega kombeks igal sünnipäeval külastada mõnd uut toidukohta meie kodulinnas. Tänu sellele olen käinud mitmes kohas, kuhu ma muidu arvatavasti ei satuks (nt uus hiinakas). Mulle meeldib meie traditsioon.

Tänav, mida pole enam olemas. See on lihtsalt põnev teadmine oma kodulinna kohta :)

Kodus.
Uus koht voodile. No okei, kui aus olla liigutasime voodi lihtsalt meetrikese edasi. Aga ikka uus ja minu meelest palju loogilisem koht :D



Sellised kohad siis aastal 2015 :)

No comments:

Post a Comment