Friday, June 5, 2015

The Boyfriend Tag

Mul õnnestus ka hr H saada neid küsimusi vastama. Küll suuliselt, mina kirjutasin üles. Kuskil poole peal küsis ta üsna masendunult juba, mis ma internetis midagi kasulikku ei tee. Et tema oli lugenud, et praegu on popp teema teha endast pilt, coca pudel rindade vahel. 

Ma siis tegin nii, et kõigepealt vastasin ise, siis kirjutasin üles härra vastused ja lõpuks kommenteerisin. 

1. Kus me kohtusime?
T: Noortekeskuses.
M: Minu 18. sünnipäeval

Hr H-l on tegelikult õigus. Kuigi ka noortekeskuses kohtumine toimus minu sünnipäeval, me astusime teel kaubandusvõrku sealt läbi. Ja tema mängis mingit täringumängu kolme täringuga (et kiiremini läbi saaks). Hiljem tuli ta ka minu sünnipäevapeole. 

2. Kus oli meie esimene kohting?
T: Suhteline mõiste... Ma ei tea. Mina ei tea, mis see kohting ongi!
M: Minu meelest me polegi käinud kohtingul :D

3. Sinu esmamulje minust?
T: Rõõmustav.
M: Sel tüdrukul on oma tüüp olemas.

Täpsustatud andmetel (meie esmakohtumise paik) seda muljet, mida mina arvasin, tõesti jääda ei saanud :)

4. Kunas sa tutvusid minu perekonnaga?
T: Hommikul :D Mina ei mäleta, aga midagi sellist oli. Tegelikult... kunagi hiljem ikka. 
M: Ma arvan, et üsna ruttu. Tulid külla ja nii oligi.

Igatahes ei olnud mingit pidulikku kohtumisõhtut viiekäigulise õhtusöögiga. 

5. Kas mul on mõni veider komme?
T: Palju. 
M: Ei mitte ühtegi :rolling:

Eks see tõde ole kuskil keskel...

6. Kui kaua me oleme koos olnud?
T: Keegi ei mäleta. Inimesed ei elagi nii kaua.
M:Suvel saab 13 aastat.

Tegelikult ta teab küll, aga ei viitsinud mõelda, sest jah, aastaid on tõesti palju :D

7. Kas meil on mõni traditsioon?
T: Jah, põleva tulega magama minemine.
M:Jõulud ja muud tähtpäevad. Sünnipäevahommikul saab sünnipäevalaps hommikusöögi. Iganädalane saunatamine.

Midagi väga põhimõttelist pole. Mingi aeg juurutas hr H ema traditsiooni pühapäevastest lõunasöökidest tema juures, mis oli oma väikekodanlikkuses jumalast äge :D Aga noh, mingil hetkel hakkas asi ära vajuma ja nüüd ongi nii. 

8. Kuhu oli meie esimene ühine reis?
T: Ei tea... Tartusse võibolla?
M: Jalgrattamatk metsamajja. 

Me välismaal pole koos käinud. Ainult Lätis, festivalil.

9. Mis oli esimene asi, mida sa minu juures märkasid?
T: Ma arvan, et näiteks seda, et sa nii peenike olid?
M. Punaseid juukseid?

Minu vastuse peale jäi ta mõtlema, et äkki tõesti. Aga no eks mõlemad on tõsi - juuksed olid punased ja peenike olin ma ka. 

10. Mis on minu lemmikrestoran?
T: Hesburger :D
M:Mul ei ole sellist asja.

Alatu laim! Ma käin Hesis ainult Ruudiga ja siis ka tavaliselt võtan kohvi ja muffini seniks, kuni Ruudi oma kanaburgerit sööb. Aga selles mõttes muidugi tõsi, et kordade arvu järgi käin arvatavasti kõige tihedamini Hesburgeris, sest üheski teises kohas ma ka ei käi pidevalt :D

11. Mille üle me kõige rohkem vaidleme?
T: Neegrite.
M: Pagulaste :D

Põhimõtteliselt kõik aktuuaalsed poliitilised ja sotsiaalsed teemad. Praegu lihtsalt siis pagulased. Vahel ma ei saagi aru, kas point on arusaamades või vaidlemisrõõmus.

12. Kus ja millal oli meie esimene suudlus?
T: Õige vastus :D
M: Ma tean täpselt, kus ja millal, aga avalik blogi ikkagi :D

Mõlemad teame täpselt, kuidas see käis, aga ei avalikusta. 

13. Mida mulle meeldib telekast vaadata?
T: Krimisarju
M: Krimisarju.

Kuna supermodelle pole :D Aga tegelikult pole ma isegi krimisarju mitu nädalat vaadanud, sest ma vaatan üldiselt ainult ETV laupäevaõhtust sarja ja praegu on seal "Morse", mis mulle väga ei meeldi. 

14. Nimeta üks asi, mis mulle ei maitse
T: maks
M: seened

Eks mõlemad on õiged, aga seeni söön ma veel vähem kui maksa. Ses mõttes, et maksapasteet on väga hea. Ja ma olen võimeline praetud maksa alla neelama, kastmena, tõsi küll, tõesti ei suuda. Seened käivad ikka hullusti suus ringi, kuigi samas - seene maitse on okei. Aga see, millest nad tehtud on... võeh... Libe ja pehme ja krõmps korraga - arusaamatu.

15. Mida ma endale restoranist juua tellin kõige sagedamini?
T: Vett
M: Coca-cola

Hr H vastus näitab mind paremas valguses, aga tõde on siiski selles, et mulle meeldib coca...

16. Mis number jalanõusid ma kannan?
T: 38
M: 38

17. Milline oleks minu lemmikvõileib?
T: kurgi ja suitsuvorstiga. Hapukurgiga. 
M: Ei mul ka sellist asja.

Siinkohal tuleb anda au Hr H-le - ta teab paemini, mis mulle meeldib!

18. Mida ma sööks iga päev?
T: Makarone
M: Mingeid puuvilju (vastavalt hooajale)

Makaronid muuseas on asi, mille üle me ka vaidleme. Hr H-le nimelt üldse ei maitse, mulle aga küll. A no iga päev ei tahaks isegi mina neid süüa. 

19. Mis värvi on mu silmad?
T: pole õrna aimugi. Hallid. 
M: Hallikas-sinised

Enam-vähem :)

20. Kes avaldas esimesena armastust?
T: mina
M: Sina. SMSiga

Mäletan selgelt seda hetke. Tulin just õppesõidult. 

21. Milline SINU tegevus MIND kõige rohkem häirib?
T: Neegritest rääkimine.
M: Norskamine. Ja see, et sulle ei meeldi tulega magama jääda. 

Neegritest suudan ma tegelikult üle olla, sest ma saan aru kül, millal asi narrimiseks läheb. Aga see, et ta viriseb, kui ma tahan õhtul raamatut lugeda, on palju hullem. Ma loen ju igal õhtul - võiks juba aru saada :D

22. Milline on sinu lemmikmälestus minust?
T: pole õrna aimugi
M: ?

23. Mida ma kõige meelsamini hommikuti söön?
T: Võileiba ja kohvi.
M: Saiakesi.

24. Kas sa oled pannud mulle mõne hüüdnime? Ja vastupidi.
T: mina küll ei ole pannud, teised panid enne ära.
M: Minu tavaline hüüdnimi on kasutusel.

25. Kui ma oleksin üksikul saarel, mis oleks üks n-ö luksuslik asi, mille kaasa võtaksin?

T: Raamatu tõenäoliselt.
M: Arvuti koos internetiga. 

Taas on härral minust parem arvamus kui mul endal :)

26. Kui sa peaksid mulle sünnipäevaks tordi küpsetama, siis milline see oleks? 
T: Biskviittort maasikatega (ma muud ei oska, a see on jumala hea tort ka) 
M: Klassikaline vahukooretort

Ma mõtlesin sedasama torti.

27. Mis loom ma oleks? Miks?
T: Kass. Selline, nagu meil on.  Kes omaette hoiab.
M: Kass

Ma iseenesest vihjasin rohkem suurele magamisharjumusele, aga härra variant on ka sobiv.

Suht poleviga tulemus ;)



No comments:

Post a Comment