Tuesday, June 30, 2015

Esimest korda

Et mul aasta lõpus oleks ikka meeles, milliste uute kogemuste võrra ma rikkamaks sain, raiun mälestustekivisse ka selle, kuidas ma eile esimest korda elus Wiiga mängisin ja 7D kino vaatasin.

Me nimelt käisime ühel sünnipäeval. Väikese preili sünnipäeval, mis toimus meie linna uues mängutoas, mis Facebookis asub siin. Päris tore koht on - pallimeri, elektriautod, nukunurgad, batuut, lauamängud, see asi, et saab nagu autoga rallit sõita. Ja loomulikult Wii ja 7D kino ka. A, nurga taga on suur laud ka, mille ümber täiskasvanud saavad kohvi juua ja teeselda, et nad ei kuule, et lapsed on tõelised möirapullid. Meie väikelinna kohta väga asjalik asutus. Hind oli okei, nädala sees kolmeks tunniks 60 eurot, ja lapsed olid vaimustuses.

Ma ei tea, kuidas see niiviisi on läinud, et ma varem pole Wii-pulti käes hoidnud. Ega ma muidugi seda võimalust otsinud ka pole. Aga see oli väga cool. Põhiliselt mängisin bowlingut, tennis ajas mind segadusse, sest minu arust mängis Wii seda minu eest (ei, ma ei üritanud õpetuse ajal mängida :D), golf oli liiga staatiline. Mingeid muid mänge peale spordi ma ei proovinud. Ma veeretasin neid palle nii pühendunult, et täna annab tuharalihas kükkide tegemisest tunda. Nii et väga kasulik.

7D oli ka päris lahe. Võtsime Ameerika raudtee, mis põhimõtteliselt oli siis ... Ameerika raudtee. Vahepeal oli üks jõle karvane ämblik ka. Tuul puhus ja toolid liikusid, prillid olid ka ees, et 3D efekt oleks. Kui aus olla, siis kõhu alt õõnsaks siiski ei võtnud, kuigi suhteliselt selline tunne siiski oli, nagu oleks liikunud. Minu jaoks oli kümme minutit natuke liiga pikk aeg, aga Ruudi oleks kohe järgmisele seansile läinud.

Millest ma jätkuvalt aru ei saa, on see, kuidas neid dimensioone kokku seitse on. Kuigi nagu prl Lumivalgeke märkis väga õigesti, et väga hea, et lõhna polnud :D Aga ikkagi ei saa ma kokku seitset. Ühest loobusime muidugi ka minu nõudmisel - oleks olnud võimalik sõidu ajal ka püssi lasta, aga mina keelasin ära. Ma saan aru, et lapsed mängivad tulistamismänge ja kui neil püsse pole, siis võtavad harjavarre, aga minu meelest võiksidki nad harjavarte juurde jääda.

No comments:

Post a Comment