Tuesday, December 3, 2013

Aasta 2013 - suurim üllatus

Suurima üllatusega on sel aastal nii, et konkurentsitult üllatuslikem oli see, kui selgus, et hr H noorem õde saab lapse. Või noh, see polnud ehk niiii üllatuslik, et selline asi võib juhtuda, aga fakt, et nad tahtsidki last saada, oli üllatuslik. Tore on see, et nad saavad beebiga väga toredasti hakkama, vahva laps on, kuigi nimi on minu maitse jaoks liiga ekstravagantne, aga no tõesti, ma pean esmalt vaatama, mis on mu enda lapse nimi, ja siis mõtlema, kas ma ikka tahan teiste nimede kohta midagi öelda :D

Selliseid väiksemaid üllatusi on veel olnud, eelkõige siis hr H poolt, kellest ei oskaks aimatagi, et ta nii ootamatuid lükkeid võib teha. Nt siis, kui ta tõi mulle küpsiseid, et mul oleks mõnus Eesti supermodelli vaadata. Ma isegi ei jälginud seda saadet veel siis, aga ta arvas, et ma võiksin seda teha. Koos küpsistega :D

No comments:

Post a Comment