Wednesday, December 18, 2013

Aasta 2013 - parim film

Täna tuleb siis taas üks huumoripostitus. Nali on suunatud muidugi minu pihta, kes ma entusiastlikult üritan kõikidest oma filmielamustest rääkida. Lisaks huumorile saab selle postituse märksõnaks ka lühidus.

Tänu blogile tuli mul meelde, et käisime vaatamasi filmi "Suur Gatsby". See oli tore film, aga mitte midagi väga erutavat. Mul polnud see isegi meeles, enne kui oma postitusi sirvisin.

Mul on tunne, et mingil ajal käisime vaatamas ka seda mustkunstnike filmi, kus nad panka röövisid. See meeldis mulle küll, aga ma ei tea, kas ma olen jätnud sellekohase postituse sildistamata, pole sellest üldse kirjutanud või on aastad tõesti vennad, nii et kinoskäik toimus aastal 2012.

Siis olen ma tööl ja tööga seoses vaadanud filme. Nt eile ja täna vaatasin filmi "Punamütsike", mis väga jabur ja kohati täiesti uskumatult ... kohatu :D Vanast klassikast meenub ka "Ristumine peateega", mis mulle jätkuvalt väga meeldib. Tegelikult vaatasime koos lastega veel filme, aga pole mõtet seda postitust kunstlikult venitada, sest ma juba tean, millisele filmile ma aasta parima tiitli annan.

See on juba varemgi mu blogist läbi käinud tudengte klipp psühholoogias. Palun väga

2 comments:

  1. Mustkunstnike filmi nimi on "Nüüd ma näen sind" ja meil on see olemas. Võid tulla filmiõhtule!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teie juurde tulekuks tuleb vist enne aeg broneerida, mulle hakkab jääma mulje, et te olete sellised glamuursed ja hõivatud :D

      Delete