Thursday, December 12, 2013

Aasta 2013 - ninnu-nännu teema ehk aasta ilusaim hetk

Ma ei ole ausalt öeldes väga ninnu-nännu tüüpi tegelane. Istun juba mõnda aega ja mõtlen, kuidas seda teemat lahendada.

Kõige lihtsam oleks lahendada seda mõne Ruudi-looga, nt siis kui ta mulle hommikuti kohvi keedab. Selle tegevuse positiivne pool on eelkõige see, et ma saan oluliselt kiiremine voodist välja, kui ma muidu saaks. Väga ilus oli ka mu pulmaaastapäev, aga sellest ma ei räägi, sest see on avalik blogi. Kindlasti jääb mulle pikkadeks aastateks meelde see, kui ma esimest korda oma uue kodu trepil kohvi jõin ja vaatasin, kui uskumatult ilus vaade mu koduukselt avaneb.

Aga KÕIGE ilusam hetk oli see, kui ma ühel juulikuupäeval autoga mööda linna sõitsin, taskus oma telefoni urinat tundsin, ärevusest südamerabanduse sain, telefoni taskust välja koukides peaaegu ühe mutikese ülekäigurajal alla ajasin ja siis valgusfoori all saabunud sõnumist lugesin, et prl Sirkkal on põhjust vahtralehti ostma minna.

CQDOHRLI

1 comment:

  1. Jessas, ma ei teadnud, et see Sulle nii oluline oli. Mulle endale tundus ja tundub siiani nagu raskest arvestusest läbi saamine, et no tore küll, et läbi sai, aga keda see kokkuvõttes ikka kotib :D Aga ma tänan uhke tiitli eest :)

    ReplyDelete