Sunday, December 22, 2013

Aasta 2013 - kõige rohkem naerma ajanud postitus

Kuigi mu purgist said teemad otsa, hakkas kirjutamine mulle nii meeldima, et lasen edasi. Kui mul midagi veel pähe tuleb, mis peaks minu meelest kirjas olema.

Tegelikult olen ma sel aastal palju naernud erinevate lugude üle. Kurb on see, et kõik ei tule ju meelde :(  Ma tean, et olen Malluka üle (ja temaga koos) korduvalt naernud, aga ma ei oska ju enam neid üles leida. Samamoodi on Merjega juhtunud väga toredaid ja lõbusaid lugusid. Marina kirjutab lihtsalt nii naljakalt kohati, et tegelikult ei olegi nii väga naljakas lugu, aga naerma ajab. Näiteks siis, kui ta kirjutas oma lapsepõlvest :D

Kuid aasta naljakaim postitus räägib aga sellest, kuidas inimene võib Hitler-nunnuks muutuda.

No comments:

Post a Comment