Wednesday, July 18, 2012

Täiesti suvaline mula

Eile õhtul jõudsin selleni, et mul õnnestus lõpuks ometi esimest korda Wideye Potion edukalt kokku segada. Puhkus kulgeb täiega :D Nüüd on mul teenitud juba üle 70 majapunkti ja ootan kannatamatult, et ülejäänud osa CoSist ka lõpuks välja tuleks. Kaua sa ikka neid gnoome viitsid keerutada. Nõiajooke võiks ju segada, aga peale Cure for Boilsi ja Wideye ei saa ühtki jooki segada nii, et ei ostaks koostisosi, aga ma olen ju hullult kitsi. Pean mõtlema natuke :D

Tegelikult ootan kannatamatult, et mulle antaks juba teada, mis seis on Ruudi lasteaiakohaga. Mulle hakkab vaikselt tunduma, et OOTAMINE ongi see, mille poolest minu uus kodulinn eriline on. Ja see tõdemus ei tee mind kaugeltki mitte õnnelikuks. Kui vihm üle jääb, lipsan linnavalitsusest läbi ja uurin, mis seis on. Mul on vaja alates 3. augustist juba last harjutama hakata, ma ei taha ju nii, et kui ma 6. ära lähen, siis läheb ta hoobist terveks päevaks täiesti võõrasse kohta :S

Homme siis Hiiumaale. Grrrrr, otsustasime jõuda kella 10 praamile, mis tähendab kuskil 7 paiku väljumist. Koos Ruudolfiga. Ja mina roolis, sest hr H on täis tööindu ja teenib raha. OK, tööINNU osas ma tegelikult kahtlen :D Ma nii väga-väga-väga loodan, et ilm natukenegi mõistlik, sest meil pole ööbimispaika ja telkimisest ebamugav on ainult vihma käes telkimine. Kuigi nagu me õde K-ga eile otsustasime: ei tasu ka nii peps olla ja telkimise peale nägusid teha. See on lihtsalt üks öö, mis tuleb mööda saata. Tegelikult on alati võimalus ka hoopis autos magada, kui ma nüüd järele mõtlen.

Et siis kohtumiseni jälle :D

No comments:

Post a Comment