Thursday, November 3, 2016

Lõpuks ometi

Peaaegu aasta otsa kohusetundlikku muusikaviktoriinil käimist ja lõpuks saabus täna see päev, mil arvamiseks tuli lugu, kus ma sain kohe algusest peale aru - see on SEE lugu, SELLELT plaadilt, mis anti välja SELLEL aastal. Jõudsin ära oodata :D

Lugu ise on see

Muidu vahepeal jõudsin käia ära ERMis (mis mulle tohutult meeldis, ma ei saa aru, miks inimesed ütlevad, et seal pole veel kõik asjad paigas ja peaks kunagi hiljem minema, ma jõudsin vaevu kolmandikuga tutvuda) ja Estonias "Karlssonit" vaatamas (mis oli ka äge).

3 comments:

  1. Tore lugu. Ma olen su sissekandest innustatuna nüüd mitu päeva Vennaskonda ja muud nendega seotud muusikat kuulanud :)

    Aga ERMi osas olen sügavalt eriarvamusel.

    ReplyDelete
  2. Ma olen aru saanud, et ma olen üsna üksi oma vaimustusega ERMi suhtes :D Mis sulle ei meeldinud?

    ReplyDelete
  3. ERM. Kirjutan oma blogis kohe pikemalt.
    Oli ka palju toredaid asju.
    Aga:
    - Muuseumiks liiga suur ja kallis. Selle hooluduskulu võtab raha sisulise arendustegevuse (näitused-üritused-teadustöö) pealt ära. Kui täna ei võta, siis 2020 ja 2040 kindlasti võtab. Meie etnograafide lapsed nutavad selle üle.
    - Konverentsikeskusena.. võib-olla. Töötav inimene lennujaamast nii kaugele üritusele lihtsalt ei lähe.
    - Kõik on toores ja pooltöötav. Mis oleks okei, kui ma usuks, et neil on plaan ja eelarve asjad lõpuni arendada, mittetöötavad või ebaloogilised eksponaadid tööle saada, kogu UX korda teha. Aga ma arvan, et neil pole ei raha ega inimesi ja ei tule ka.

    Kirjutan oma blogis kunagi pikemalt.

    ReplyDelete