Friday, February 5, 2016

Süütus läind

Minu baariviktoriinide süütus siis.

Sattusin suhteliselt juhuslikult eile osalema muusikaviktoriinil. Ses mõttes, et juhuslikult nägin, et üks armas kolleeg oli FBs tundnud huvi selle ürituse vastu ja siis ma juhuslikult olin sellises tujus, et tundsin ka huvi ja siis veel juhuslikumalt sattusime eile õhtusel ajal koos tööl olema ja ma juhuslikult vaatasin Facebooki, mis tuletas mulle meelde, et selline asi on varsti algamas... ja nii me leppisimegi kokku, et saame kell kaheksa baaris kokku.

Kelmikas algus mu õhtule oli see, kui õllejärjekorras seistes ootamatult musi oma põsele sain. Ma ausalt öeldes ei mäleta, et ma oleks kunagi õhtu nii varases staadiumis ootamatu musi osaliseks saanud. Tuleb tunnistada, et mu hämming muutus veel suuremaks, kui ma ümber pöörates nägin, kes see musitaja oli. See oli nimelt mu direktor :D

Lõpuks kujunesid asjalood nii, et me kolleegiga moodustasime kahe peale võistkonna, kuna üheski teises polnud kahte vaba kohta ja me ei tahtnud üksteisest eralduda. Arvestades minu täielikku võhiklikkust muusikavallas oli see julge otsus.

Kokkuvõttes ei läinud meil tegelikult üldse halvasti - esmakordsete osalejatena kahese tiimiga saavutasime kaheksa võistkonna hulgas auväärse kuuenda koha. Viktoriin ise seisnes selles, et tuli ära tunda muusikapala, kirjutada selle nimi, esitaja, plaadi nimi ja aasta, mil plaat ilmus, aga kuna me plaadi nimedest MITTE midagi ei teadnud, panime vastavalt laulule plaatidele nimeks Summerhits, Lovesongs ja Eurovisionsongs. Aastate puhul oli arutluskäik umbes nii - kas sa oma gümnaajast seda lugu mäletad? Ei mäleta? Okei, siis oli enne.

Mina tõin võistkonnale punkti Killersi, Brainstormi (okei, Brainstormi teadsid kõik :D) ja Timbalandiga, asi seegi :)

Järgmiseks korraks kavatseme oma võistkonda kaasata mõne räppmuusikaspetsialisti.

7 comments:

  1. Baaridest rääkidest - eelmine Sirp kirjutas Cafe Louvre'st Narodnaja platsil :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lihtsalt väikese märkusena (et mitte öelda eputamisena, et ka mul on kuulsad tuttavad) - selle Cafe Louvre´i teksti valmimise piinadele elasin hoolega kaasa.

      tore sõbralik viibe ka minu jaoks :)

      Delete
    2. Oo, lähen loen kohe uuesti üle!!!

      Delete
    3. Nii. Lugesin. Kiidan autorit - hea tekst on. Eks ta pidigi olema, muidu ei oleks ma teda esimesel korral sellise tähelepanuga läbi lugenud, et kohviku nimi silma oleks hakanud.

      Delete
    4. Ja ma kinnitan, talvine Praha on tõesti tühi ja kõle, olen samuti lörtsises kesklinnas ringi hulkunud ja kontrasti suvise meluga imetlenud. Ainult kõrtsid on seal rahvast täis kogu aeg :)

      Delete
  2. kas see direktor on mees või naine?
    porduelu, mis muud, sinust polesk seda küll uskunud:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ei tea, kas see teeb olukorra rohkem või vähem pordumaks, aga naine :D

      Delete