Tuesday, November 6, 2012

Tänase päeva lõpp saabub ikka peaga vastu lauda tagudes. Mitte niiviisi hüsteeriliselt, vaid vaikse meeleheitega: "Miks, kallis sõber, miks?" Hoia oma suu kinni (sõrmed klaviatuurist eemal) ja aja lihtsalt oma asja rahulikult edasi. Nalja tehakse seltskonnas, mida tuntakse. Eriti nalja, mis polegi nali, vaid mis on pigem irooniline mõtisklus maailma ja selles toimuva üle. Miks võtavad inimesed ometi kõike nii tõsiselt. Äkki peaks ikkagi igasugusest kirjalikust suhtlusest loobuma. Sest no ei viiiiitsi iga oma sõna ja väljendit kommenteerida. Või peaks välja valima teatud kindla hulga väljendeid, mis on selgelt neutraalsed, ja edasipidi nendega läbi ajama.

16 comments:

  1. Ma vaatan, Sa oled jube õnnelik viimasel ajal.

    ReplyDelete
  2. Ei hakka -.- Loe mu eelviimast postitust.

    ReplyDelete
  3. Arvestades, et Sa oled mind tundnud 19 aastat, võiksid Sa ära tunda minu klassikalise sarkasminoodi :D Ilmselgelt oled Sa rivist väljas, kui Sa selliseid asju ei märka :D

    ReplyDelete
  4. Eeee, Sirkka, Sa tahad öelda, et sinu esimene kommentaar oli eeee.... kahekordselt irooniline, nii et kokkuvõttes sa tahtsidki öelda, et ma paistan õnnelik välja? :D

    ReplyDelete
  5. Võiks öelda, et isegi kolmekordselt või siis et, polegi kihte, sest tegelikult olen ma lihtsalt kuri inimene ja pean teiste inimeste muresid vähem või rohkem põnevaks ja naljakaks.

    ReplyDelete
  6. muig, nagu ütleb Tom ühes mulle väga südamelähedases raamatus: "Ikka on kena, kui teistel halvasti läheb." :D

    Pool kuningriiki ja pudel šampanjat inimesele, kes ütleb, mis raamatuga on tegu :P Tsitaat on muidugi pigem refereering, sest originaali pole käepärast.

    ReplyDelete
  7. Vat jään praegu sellest pakkumisest ilma...

    ReplyDelete
  8. Ma esteks puhtast uudishimust tahaks teada, mis raamat see on (see on see, mille pärast ma jumaldan viktoriine ja mälumänge). Muidugi ajab see šampus veits närvi. Kurat. Kuningriigist on mul savi, ma ei oskaks sellega nagunii midagi tarka pihta hakata.

    ReplyDelete
  9. Ma võin anda vihjeid :D

    Tegemist on teosega, mis oli enne Harry Potterite ilmumisi minu jõuluraamatuks. Maailmaklassika võib seega kõrvale jätta :D

    ReplyDelete
  10. See on raamat, millest on pärit muuhulgas ka kuulsad sõnad "pakkisin ergavat kuumust silmas pidades", mis olid aktuaalsed minu Jeruusalemmas käigu ajal, kuhu ma võtsin kaasa hulga suveriideid, mida olin sunnitud kihiti kandma, sest jahe oli :D

    Hästi popp asi (oli mingil ajal), raamatul on järg (mis pole enam üldse nii tore) ja on olemas ka filmid, mille peaosatäitja pidi kõvasti vaeva nägema, et antud rolli sobida oma kehakujult. See viimane vihje peaks nüüd küll selge suunis olema :D

    Šampanja on ikka külmas!

    ReplyDelete
  11. Mulle isegi ei meeldi šampus ja mu aju ei tööta enam ilmselgelt. Nädalavahetuste koolis veetmuisel on vist mingi mõju tervele mõistusele

    ReplyDelete
  12. Ega see ometi Bridget Jones ole? Ma oleksin pettunud :D

    ReplyDelete
  13. Pasunad hüüavad! Bridget Jones jah :D Ära ole pettunud.

    ReplyDelete
  14. Ahhhh, ma olen nii osav ikka :D:D:D:D

    ReplyDelete