Sunday, May 20, 2012

Et siis homme!!!
Ma ei suuda ei suuda seda veel uskuda, sest jätkuvalt on võimalus, et mulle kukub homme hommikul telliskivi pähe; või et Iisraelis kuulutatakse välja sõjaolukord ja lennuväli läheb pahade kätte; või öeldakse mulle homme hommikul: "Nali!!!! Me tahtsime näha, kas sa päriselt jääd ka uskuma, et kellelgi veab nii palju, et ta saab minna riigi toel Jeruusalemm." Ühesõnaga, variante on nii palju, kuigi olgem ausad, õnneks pole need variandid väga reaalsed.
Vaatasin GStrV-s tänavad ka üle, uskumatult lõbus. Seal kasvavad muuseas päris palmid. OK, seda võiks iseenesest kõik teada, sest see kant on üsna lõunamaine. Aga ma lihtsalt pole sellele enne mõelnud. Kusjuures....praegu....oi-oi, meenub mulle üks loeng, kus oli juttu sellest, et just Jeruusalemmas piirkonnas ei kasva palme. Sest ennustus nägi ette, et eesli seljas sõitev messias võetakse vastu palmilehtedega viibutades, aga et see pole loogiline, sest Jeruusalemmas pole palme. Kui ainult mäletaks, millises aines võis see lugu esile kerkida...siis võiks konspekti üles otsida ja kontrollida. Aga näe, üldse ei mäleta. Ja googles ju ometi olid palmid. Või on need mingid muud puud (taimed?)? Bioloogia EI OLE minu ala.
Homne päev tuleb muidugi karm. Kaks laskumist lennukiga, sest otselendu pole ja seega põristame esiteks Riiga ja sealt edasi juba Tel Avivi. Jumal tänatud, et vähemalt Tallinna saab ilma lennukita, sest teoorias oleks ju võimalik ka Tartu-Tallinn liinil ka lennata. Ma arvan, et ma oleksin nõus pigem kaks korda sünnitama kui seda katsetama. No tõesti pelgan oma õrnade kõrvade pärast. Viimati Frankfurdist tulles oli ikka põrgupiin. Ei, kaks põrgupiina. Sellest hullem oli ainult Portugali minnes. See jääb ka vist elu lõpuni meelde. Mõtleks, sünnitusvalud on ununenud, aga see mitte. Ju vist ikka on maandumisvalu hullem.
Eh, ja ma olen nii taibukas, et unustasin endale raha vahetada. Kusjuures taustauuringut tehes jätsin just meelde, et Iisaelis on normiks jätta jootraha, seega peaks nagu sula kaasas olema. Nad on seal ju USA-usku ka, nii et mul on tunne, et ma olen kerge tropp seal oma euridega. Võib-olla ikka ostan mõned dollarid lennujaamast kaasa. Isa küll soovitas minna selle peale, et ei võta üldse sula kaasa, aga tal on ju loomulikult erinevad krediitkaardid, mis toimivad igal pool. Mul on suvaline noortekaart :D
Igatahes mõelge siis mu peale. Et ma ei saaks kuumarabandust. Et mind ei röövitaks. Ja et pommirünnaku ajal oleks mul taipu püsida väljapääsu lähedal, sest nagi perekond Siimso kenasti selgitas, on sealt oluliselt lihtsam ennast välja kaevata, oluliselt suurem on võimalus, et päästjad leiavad mu kiiremini üles, ja lisaks võib loota, et see sein on kandesein ja ei kuku mulle pähe.
Muzzzzzi!

No comments:

Post a Comment