Wednesday, March 7, 2012

Täna siis streigime

Homme ja ülehomme muidugi ka. Ja aprillis riputame hambad kenasti varna ja ajame end korralikult bikiinivormi.

Ma millegipärast arvasin, et kui streik algab, siis on mul ERILINE tunne, noh, et kõik koos teeme midagi ühise suure eesmärgi nimel...Aga loomulikult pole mitte mingisugustki tunnet ja pigem mõtlen hirmuga järgmisele nädalale, kui peab viis päeva tööl olema. Ma olen oma peas kõik asjad selleks veerandiks ära lõpetanud, nii et tuleb üks tiksumisega nädal, mis muud. Lõpueksamini on jääanud poolteist kuud, natuke hirmutav ka. Või keda ma petan, väga hirmutav on :D Kõik, kõik on uus ja ikkagi täiesti arusaamatu.

Üldiselt aga...5 päeva veel.

1 comment:

  1. Meie ei streigi. Vahepeal on sellepärast ka piinlik, aga üldiselt on ok. Sest mul on selline tunne, et see streik on kuidagi valel ajal... sügiseks enam ei mäleta keegi, et koolid kinni olid nagunii...AGA mingi kõlakas käis hommikul, et streikivad õpetajad said tasuta kinno Tartus :D

    ReplyDelete