Wednesday, March 28, 2012

Eile vaadati mu blogi 168 korda. Ma ei ole kindel, kuidas sellesse suhtuda :D Tundub natuke liiga suure kokkusattumusena, et just eile kerkis vaatamiste arv võrreldes tavalisega nii umbes viis korda. Loodetavasti ei saanud keegi hingelist traumat :)

Kaitsmised oli lahedad (Y) Esimeses ringis olid muidugi kõik ka väga head tööd ja komisjoni sees sujus kõik meeldivalt sõbraliku vaidluse saatel. Loodetavasti jahtuvad nüüd kõik kired, mis nende koledate uurimistöödega üles on kerkinud, nii et saab ikka rahulikult eluga edasi minna. Muuseas, kõik, kes te koos minuga Laurale kaasa elasite, võtke siis teadmiseks, et tal läks väga hästi :)

Päeva rõõm oli lisaks kaitsmistele ka terava silmaga korstnapühkija, kes hindas mu vanuseks 22 aastat, äge, eks.

Muud polegi. Kui siis ehk ainult see, et inimesed, kes mind lugemas käivad, võiks mingi märgi ka maha jätta. Uudishimulik olen, noh :D (mitte et ma väga loodaks, et keegi mu üleskutset väga järgiks, aga loota ju võib)

5 comments: