Friday, April 18, 2014

õpetaja nädalavahetusel vol 2

Mul on vaja nädalavahetusega läbi lugeda ja ära hinnata 11 äriplaani.

Ma võin (sündsat tagasihoidlikkust minetades) märkida, et uurismitööde lugemises ja hindamises olen ma päris osav. Aga ÄRIPLAANID?!?!

Mul on hea meel, et gümnasistile kohustuslik uurimistöö võib olla väga erinevat laadi. Aga etteantud hindamismudel ajab mind hulluks. Ja ma ei saa aru, kas asi on a) hindamismudelis, mis ei arvesta äriplaanide võimalikkusega (mis oleks kohatu, sest on ju selge, et majandussuuna õpilased teevad neid); b) äriplaanides (sest need on kohati täiesti seosetud ja põhjendamatute väidetega); c) minus (sest ma ei saa aru sõnades aktiva ja passiva. Ja mis viib mind põhiküsimuseni - miks mina ei saanud hinnata töid, millest ma aru saan)

*Tihub nurgas nutta

4 comments:

  1. Sinus. Oled otsustanud õpetada majanduse algteadmisi nõudvat õppeainet, ilma et sul need teadmised oleks.

    ReplyDelete
  2. No kuidagi sa neid äriplaane hindama ju sattusid?

    ReplyDelete
  3. Nojah, sattusin :D Tegelikult peaksin ma hindama tööde vormistust, ülesehitust ja analüüsi põhjalikkust. Ja seda siis hindamismudeli järgi. Ainus, mida ma teha saan, on analüüsi analüüs, sest vormistus ja ülesehitus pole üldse sellised, nagu juhend ette näeb. Ja nii ma hädas olengi.

    Minigsugune 120 tööd vajavad hindamist, eks ma sain randomiga need 11 äriplaani.

    ReplyDelete