Tuesday, April 29, 2014

Noored ei ole hukas

Päeva kommentaar tuleb ühelt esimese aasta õpilaselt:
Olen tõesti väga vähe puudunud, sest pole haige olnud ja millegi muu pärast ma ei puudu. See, et tulemas on raske töö või ma ei oska seda, ei ole minu jaoks põhjus puudumiseks. Mind on kasvatatud nii, et kui olen midagi valinud, siis ka vastutan selle eest.
Annaks jumal või ükskõik kes oskust kasvatada oma pojast nii vastutustundlik noormees!

Üldse kohtusin täna toredate ja heade inimestega, kes jagasid minuga palju ilusaid mõtteid. Kui ma aga pärast 10-tunnist tööpäeva uksest välja astusin, tundsin küll, et see läks tugevalt oma pere arvelt. Sest noormees oli alles lasteaias ja jalgrattapoodi me ei jõudnud ja ma teadsin, et kodus suudan ma ainult lapiti maas vedeleda, nii et mingisugusest kvaliteetajast ei saa juttugi olla. Ehk lepitab universumit see, et ma lugesin õhtuks terve peatüki "HP-d" pojale ette.

Homme on siis tähtis päev. Sellega seoses on mul pisut vastakad tunded. Aga natuke põnev on ka - mis ülesanded ikkagi sel aastal tulevad. Ja siis muidugi see mõte, millist ülesannet ise tahaks parandada.

No comments:

Post a Comment