Saturday, September 8, 2012

Üks müsteerium lahendatud! Uus kohe asemel

Ma tean, kes on Külli! Siinkohal südamlik tänu vanemale generatsioonile ja guuglile, kelleta oleksin jäänud elu lõpuni mõtlema, kes on Külli.

Aga müstiliste lugudega jätkates:
läksin eile tööle. Autoga. Muud varianti lihtsalt polnud, sest päev oli jälle selline, kus ma pidin läbima pikki vahemaid tempoga, mis oleks jõukohane kodanik Boltile. Vaatamata minu aktiivsele treeningprogrammile ei ole ma siiski veel võimeline seda tegema. Nii et läkisn autoga. Minu põhitöökoha hoones toimetab hetkel kaks kollektiivi. Lisaks on meil suured lapsed, kes kasutavad kaherattalisi motoriseeritud liiklusvahendeid. Nii et parkimisega on pisut kitsas ja meile on eraldatud tee äär hoone ees. Sõidan mina siis tööle ja vaatan, ohooo, meie "parkimisplatsi" otsetesse on üles pandud parkimist keelavad märgid. Laskmata ennast sellest häirida, mõeldes, et märgid on üles seatud selleks, et keegid võõrad neid kohti endale ei rabaks, jätsin auto teeveerde ja alustasin rõõmsalt oma tööpäeva.

Selle osa, kus ma tööd üritasin teha, kerime uuesti edasi :D ja jõuame ajahetke, mil ma liikluseeskirjade eiramise tõttu närv pingul, selg higine pärast viiendat tundi kuuendasse jõuda üritades uuesti samasse punkti tagasi sain ja üllatusega avastasin, et mul on vaba tund. Istusin natuke ja tõmbasin hinge ning loivasin siis puhkebaasi, et arveid tasuda ja meile lugeda. Arveid oli palju :D, nii et meilideni jõudsin üsna tüki aja pärast. Ja mis ma teada saan - need pagana märgid parkimisplatsil on PÄRIS. Seal ei tohigi parkida. Padavai jälle trepist alla, üle õue, endal pisar silmanugas - nüüd saan töölkäimise eest veel trahvi ka -  ja parkisin auto ümber. Õnneks polnud ükski aktiivne parkimiskontrolör veel kohale jõudnud, nii et ei pidanud peale maksma selle eest, et ma üritan tööd teha.

Aga no krt, mis mõttes??? Selle pärast, et me oleme nüüd ametlikult riigi alluvuses, mitte enam linna oma, võib meile siis nõnda süüdimatult käru keerata? Selles samas paigas on viimased neli aastat parkinud erinevad linna koolide õpetajad ja pole mitte mingisugust probleemi olnud. Linnavalitsuse kommentaar muuseas oli, et otsus seal parkimine keelata oli vastu võetud juba maikuus. Huvitav, miks oli siis vajalik see, et alles 5. septembril keset päeva tulid kutid kohale ja panid märgid üles? Ja miks ei antud teada, et selline liikluskorralduse muudatus on plaanis?

Taas on mul tunne, et see paganama linnavalitsus ja tema suhtumine sügavalt häirib mind.

No comments:

Post a Comment