Monday, January 1, 2018

RIP 2017

Tänane päev on pärast eilset päris pikale veninud istumist mõnusalt laisal moel kulgenud. Põhimõtteliselt olen terve päev söönud eilsest üle jäänud krõpse, joonud limonaadi ja kirjutanud seda postitust. 

Mida sa tegid aastal 2017, mida sa varem teinud pole? 
Ma kardan, et kaastundeavalduse lehte panemine siiski jääb kõige olulisemaks uueks asjaks. Sellega võistleb väga tugevalt detsembri teine nädalavahetus, kui oma pulma-aastapäeva spaas pidasime. Hr H nimelt üldiselt keeldub avalikus paigas lahti riietumast, nii et see, et me koos spaas käisime, on väga eriline. Jepp, talle ei meeldinud, sest inimesed :D

Kas pidasid kinni oma uusaastalubadustest ja kas sa plaanid neid ka järgmisel aastal anda?
Mul pole õrna aimugi, mida ma lubasin. Kontrollisin eelmise aasta postitust - ma ei andnudki ühtki lubadust :) Sel korral annan - luban, et harjutan žonglöörimist. Panen kokku Rubiku kuubiku (sest miks seada eesmärke, mida on võimalik täita. Ma ei saa neist netis olevatest skeemidest aru, tänud soovitamast :D)

Kas keegi su lähedastest sai lapse?
Kahjuks ei. Või siis arvestades mu lähedasi ka õnneks. Aga Hr H onupoeg sai kaksikud. See on päris tore, kaks beebit on ikka kaks beebit, eriti kui nad pole sinu enda omad. 

Kas keegi su lähedastest suri?
Lähedastest õnneks mitte. Kuigi mõne kuulsuse surm tegi mind kurvaks. Väike muigekoht ka. Vaatasime ema-isa juures mingi kommertskanali aastakokkuvõtet, kus näidati järjest lahkunud inimesi ja ekraanile tuli Hugh Hefner. Ema ja isa (väga sündsalt) ei teadnud, kellega on tegu. Meie teadsime. 
Surmaga rohkem kokkupuuteid vist polnud.

Mida sa sooviksid et sul oleks aastal 2018, mida sul 2017. aastal ei olnud?
Ma ei tea. Tõesti ei tea. Parem füüsiline vorm äkki siis. See võiks alati parem olla. 

Milliseid riike sa külastasid?
Venemaa (Peterburg), Hispaania (Barcelona), Soome (Helsinki) ja Läti. Head kohad kõik. Barcelona oli mu unistus juba ammu. Ja ma ei pidanud pettuma.

Milline 2017. aasta kuupäev jääb sulle igaveseks meelde ja miks?
Ei ole mul selliseid kuupäevi.

Mis oli su selle aasta suurim saavutus?
Ühelt poolt tahaks öelda, et üks tööpakkumine, mille lõpuks sain. Aga kuna see on mitme aasta töö tulemus. Ja tegelikult on suurimaks saavutuseks ikka see, et ma kutsusin oma vana-aastaõhtupeole ka viktokaaslase Mi. Sellised asjad ei ole kuigi lihtsad mu jaoks - keegi minu koju, minu pere juurde, minu sugulaste juurde, minu mugavusstooni. Väga suur eneseületus :D

Mis oli su suurim ebaõnnestumine?
"Mäeküla piimamees"
Rohkem pole mul midagi öelda.

Kas sa põdesid mõnd haigust või vigastasid end?
Mitte midagi märkmisväärset. "Varbaluu murd" oli vist sel aastal?

Mis oli parim asi, mille ostsid?
Ruudi palus edasi öelda, et nendeks on kohver, mille ta jõuludeks sai, ja tema parka. Jahh, 2017. aasta jääb ajalukku kui aasta, mil avastasin Didriksonsi. Ma pean tunnistama, et ma olen väga võlutud neist parkadest. Ruudil on paks talvekas (kui kedagi huvitab, siis mudel Dane, mis on näitude järgi sama hea kui see kõige populaarsem Matt, aga minu ja Ruudi meelest kordades mehelikuma lõikega), minul (roosa) Gina, mida loetakse vist üleminekuparkaks ehk on täpselt paraja soojusega meie praeguses talves. Kohapeal passides hakkaks vist külm, aga mul ei ole sellist aega. 

Ma tegelikult oleks välja pakkunud õhksoojuspumba, mis on muutnud elu palju mugavamaks. Aga kui nüüd tähte närida, ostis selle viimase siiski hr H.

Kelle teod väärisid tunnustust?
Hr H, kes lõpuks hakkas tegema seda, milleks ta juba ammu on valmistunud. Igasugune lisainfo tähendaks aga arvatavasti lahutust, nii et las jääb :D

Ruudi sai kiita võõra inimese käest, kui ta teatri puhvetis maast 1eurose leidis ja selle müüjale viis. Minu jaoks väärib kiitust nii see, et Ruudi ise ei saanud aru, miks inimesed tema ümber selle kiitusväärseks leidsid, kui ka too võõras naine, kes märkas ja polnud tagasisidega kitsi. 

Kelle käitumine tekitas sus tülgastust ja kurvastust?
Üks kolleeg, kes mu selja taga väga ebameeldivalt minu kohta räägib. See pole küll esimene kord, aga kurvaks teeb ikka. Tülgastav on see, et mulle räägib ta kogu aeg, kui tubli ja võimekas ma olen. Sedasama asja tehes, mille kohta ta mu seljataga räägib, et ma pole üldse vääriline seda tegema. 

Millele kulus enamik su rahast?
Oh, ma ei tea. Reisimiseks-ringiliikumiseks vist. 

Mis sind väga väga väga elevile ajas?
Ma arvan, et Barcelonasse minek. Siis see, kui H helistas mulle ja ütles, et ta on valmis minuga spaasse tulema. Kui Ruudi ütles, et ta on valmis lennukiga sõitma, mis tähendab, et me saame koos pikemale reisile minna. 

Milline laul jääb sulle alati 2017. aastat meenutama?
Ei ole vist üht laulu. Muusikat sai täitsa palju kuulatud, sest lõpuks ometi liitusin ma Spotify tasulise osaga, mis tähendab, et ma saan igal pool muusikat kuulata. 

Võrreldes eelmise aastaga, kas sa oled:
i) õnnelikum või kurvem? sama ikka sama. Ma olen üle linna kuulus flegma, see eeliseks on suhteliselt stabiilne meeleolu.
ii) kõhnem või paksem? riiete järgi eeldan, et sama, olulist muutust kummalegi poole pole. Selliseid uhkeid tisse nagu mõned igatahes ei kasvatanud.
iii) rikkam või vaesem? iga aastaga järjest rikkam. Kuigi see rikkus kasvab väääga aeglaselt. Arvatavasti sellepärast, et ma kulutan rohkem. 

Mida sa soovid, et oleksid rohkem teinud?
Raamatuid lugenud, teatris ja kinos käinud. 

Mida sa soovid, et oleksid vähem teinud?
Peaks vist ütlema, et netis passinud, kuigi ma enda meelest tegin seda oluliselt vähem kui eelmisel aastal.

Mis oli su lemmik telesaade?
Ei jälginud ühtki saadet sel aastal. Isegi MKR-i ei vaadanud. "Su nägu kõlab tuttavalt" vaatasin, aga mitte kuigi suure innuga, mis sellest, et päris toredad osalised olid. AK-d ikka veel korralikult ei vaata. 

Kas sa vihkad kedagi, keda sa eelmisel aastal ei vihanud?
Ei, ikka veel ei tunne selliseid tundeid. See on üldse üks imelik küsimus.

Mida sa tahtsid ja said?
Eriti luksusliku kuuse. 

Tegelikult palju nii materiaalseid kui ka mitte materiaalseid asju, millest nii mõnigi on juba selles samas postituses esile toodud.

Mida sa oma sünnipäeval tegid ja kui vanaks sa said?
Sain 33 ja olin mere ääres. 

Mis on üks asi, mis oleks su aasta oluliselt nauditavamaks muutnud?
Tõesti ei oska öelda midagi, mis oleks oluliselt nauditavamaks muutnud. 

Mis sind mõistuse juures hoidis?
Mul ei ole ausalt öeldes sellega erilist probleemi olnud. Põhiline on vist teadmine, et mina olen mina ja sina oled sina ja tema on tema. Ja ükskõik kui palju ma kedagi ei armastaks, oma elu ja otsuste eest saab vastutada ainult tema ise. 

Milline kuulsus / avaliku elu tegelane sulle kõige enam meeldis?
Kersti Kaljulaid. Lihtsalt põhimõtteliselt. 

Pane kirja üks oluline eluõppetund, mille 2017. aastal said?
Tõestasin iseenda jaoks, et mingi konkreetse asja nimel sihipäraselt tööd tehes ongi võimalik seda saavutada. Mul pole varem olnud juhust katsetada.

Imetoredat uut aastat kõigile!

No comments:

Post a Comment