Sunday, June 19, 2016

Vussud jalgpallurid

Ma olen nüüd juba mõnda aega mängindu Fantasy League´i ja tuleb tõdeda, et kui mängus on mõni tõsiselt vuss mees, siis suure tõenäosusega mängib ta minu meeskonnas :D Isegi kui ta muidu on täitsa tubli jalgpallur.

Võtame kas või näiteks eilse mängupäeva. See, et mu iiri poiss midagi väga erilist korda ei saatnud, polnud suur üllatus. Kena, et ta vähemalt kollast kaarti ei saanud. Selle eest kodanik Aadam Nagi (Adam Nagy Ungarist, kes arvatavasti pole tegelikult üldse mingi supermängija ja pääses minu juurde eelkõige sellepärast, et ta on Ungarist ja päris toreda nimega) oli eile terve mängu vältel täpselt ühe korra suures plaanis - siis, kui ta kollase kaardi sai. Minu meelest ei näidatud isegi seda situatsiooni, mille eest ta selle sai. No ja siis kõige tipuks lööb Ronaldo penalti posti :D Hea, et ma seda ise otse ei näinud, ma oleks talle sellise needuse peale pannud, et hiljem oleksin ise ka häbenema hakanud.

Ibrahimovitš on kahe mängu jooksul andnud üle resultatiivse söödu, pärast minu meeskonda tulemist on Neuer teinud kaks tõrjet (mille väärtuseks on null punkti)... Poisid, mis teil viga on?!?

Kõige selle valguses on imekspandav see, et ma olen liigas kaheksas. Meeskondi on kümme :D Üldiselt tiksuvad mulle punktid selle eest, et mu mehed saavad vähemalt platsile, asi seegi. Ja üks Horvaadi mees on päris asjalik olnud. Ta on ainus, kes on värava löönud.

Ma muidugi ei kaota mängurõõmu :D Igal hommikul vahetan ootusärevalt mehed platsil ära. Aga noh, mõni võiks nüüd klassi ka ikkagi näidata. See võib olla viimane võimalus :D

3 comments:

  1. On ju lõbus! Ma Euro Fantasys ei osale, aga Inglise liiga omast olen korralikult sõltuvuses. Ootan põnevusega järgmist hooaega :)

    Euro ajaks on mu mehe sõber mingi oma lehe disaininud, kus toimub ennustusvõistlus. Osalejad peavad iga mängu lõppskoori võimalikult täpselt ennustama ja vastavalt sellele, kui täpselt läks, saab punkte. Kah lõbus :)

    ReplyDelete
  2. Tõesti on lõbus. Mängudel on hoopis teine elu sees. Vahel muidugi trehvab see, et ei saa enam täpselt aru, kelle poolt olla :D Islandlastega seoses näiteks.

    ReplyDelete
  3. Ma ei tea, miks Neuer sulle punkte ei andnud, mulle on ta küll mõlemad mängud suht hästi sisse toonud :D

    Aga peale Ronaldo äärmiselt huvitava etteaste oli minu feil näiteks see, et ma ei pannud eilseks mänguks Škodat platsile. Ma ei pannud teda, sest eelmisel mängul ta ei osalenud ja ma pidin eilse meeskonna juba paar päeva varem ära määrama. Loomulikult oli ta seekord mängus ja nagu sellest veel vähe oleks, lõi ta ka värava :D Saamata jäänud punktid... Siiani on väga hingel. Ma ei julgegi enam kedagi vahetada või välja jätta, kõik otsused on valed :D

    ReplyDelete